Łączna liczba wyświetleń

piątek, 16 grudnia 2011

Rozdział IX (część pierwsza)

- Nie wierzę - wyszeptałam, oglądając filmik. Przedstawiał on tylko mnie i Hazzę, poprzedniej części nie było.
Harry nie mówił nic, ale po chwili wrzasnął "Co za suka!" i zaczął chodzić nerwowo po pokoju.
- Co się stało? - przyszła mama i Caroline. Spojrzały na monitor. Mama szeroko otworzyła oczy i usta. Nie chciałam, żeby to oglądała, więc wyłączyłam monitor. Ja płakałam, a Harry chodził wkurzony.
- Co to jest? - powiedziała mama - Rozumiem, że uprawiacie seks, ale po co wstawiacie to do internetu? Po co w ogóle to nagrywacie?!
- Nie nie my - mówiłam przez łzy.
- A kto? - dopytywała się mama.
- Alex, dziewczyna Liama - powiedział Harry, przytulając mnie.
- Co za suka! - krzyknęła Caroline, cytując Harry'ego.
- Wyrażaj się - powiedziała mama i wyszła.
Siedzieliśmy tak we trójkę, nie odzywając się. ja byłam cała zaryczana. Nagle do pokoju weszła cała ekipa. Nie było tylko Alex.
- Mabel, tak mi przykro.  - powiedział Liam, przytulając mnie. - Przepraszam.
- To przecież nie twoja wina. - uśmiechnęłam się do niego przez smutek.
- Ale czuję się winny. I jeżeli coś Ci to pomoże, to zerwałem już z Alex. Nie mogę być z taką dziewczyną. - patrzył mi w oczy, więc widziałam, co on czuje. Był załamany. Alex to była dziewczyna, która naprawdę do niego pasowała.
- No wiecie - odezwała się Dorin - Możecie udzielić jakiegoś wywiadu i powiedzieć, że to nie wy.
- To jest myśl - powiedział Lou - Tym bardziej, że dzisiaj mamy wywiad. Za godzinę. Na pewno będzie pytanie o ten filmik. Harry może powiedzieć, że to nie jesteście wy.
- No nie wiem - zawahał się mój chłopak - To będzie nie fair wobec fanów.
- Harry, to chyba będzie najlepszy pomysł - powiedziałam.
- Nie chcę okłamywać fanów - powiedział.
- Ja też nie chcę okłamywać directionerów, bo w końcu to moja rodzina, ale co innego? Przyznasz się i co? Oni nas zniszczą - powiedziałam, przytulając się do niego.
- My już jesteśmy gotowi na wywiad - powiedział Niall. - Dziewczyny jadą z nami. W sumie, to możemy już jechać. Co wy na to?
- Okej.
Ogarnęłam ryj i wszyscy wsiedliśmy do limuzyny, którą podjechaliśmy pod jakieś studio filmowe. Chłopcy poszli do garderoby. Potem nadszedł czas na wywiad. Chłopacy usiedli na kanapie, a my siedziałyśmy na widowni. W pierwszym rzędzie.
Był wywiad. Pytania, czy mają dziewczyny. Wszyscy odpowiadali, że tak, tylko Liam powiedział, że dzisiaj zakończył związek. Zrobiło mi się go strasznie żal. Potem się zaczęło.
- Harry, jak pewnie wiesz - dziś na youtube niejaka Aly3254 dodała filmik, na którym jesteś, jak twierdzi, ty i twoja dziewczyna. Filmik, no że tak powiem przedstawia stosunek seksualny w pełnej okazałości. W internecie trwają dyskusje, czy to jesteś ty, czy też nie. Jak to skomentujesz? Chłopak na filmiku to Harry Styles z One Directon?
Hazza spojrzał na mnie, po czym powiedział, coś odwrotnego do tego, co miał powiedzieć.
- Tak, to ja i Mabel.
- Stary no co ty? - szturchnął go Zayn - miałeś mówić, że to nie wy.
- Może ty byś zaprzeczył, ale ja nie chcę okłamywać fanów - powiedział Harry, patrząc do kamery.
- Harry, właśnie wstrząsnąłeś światem. W takim razie kim jest Aly3254? I jak weszła w posiadanie tego nagrania?
- To moja była dziewczyna - powiedział Liam. - Wczoraj po imprezie graliśmy w butelkę i wyszło, że Harry i Mabel wylądowali w łóżku. No i wszystko się nagrało. A ten filmik, to tylko część. Wcześniej była gra, ale Alex jakimś cudem to sobie zgrała i wycięła.
- Czy mówisz o Alex Carrie? Dziewczynie, która spędziła z wami ostatnie dni? - pytała reporterka.
- Tak.
- Harry, jak tą sprawę skomentowała by Mabel, twoja dziewczyna?
- Może zapytajmy się jej - uśmiechnął się - Kotek, chodź tutaj.
Byłam trochę w szoku, ale wstałam i podeszłam do chłopaków. Że Harry siedział na poręczy, to usiadłam na kolana Zayna. Widziałam minę Harry'ego. Dlaczego on jest taki zazdrosny tylko o Zayna?
- Odpuść - szepnęłam mu, ale Hazza nie zareagował.
- No więc Mabel - powiedziała reporterka - O co chodzi z tą sprawą? Może ty wiesz, dlaczego Alex wstawiła ten filmik?
- Myślę, że była zazdrosna. I chciałabym powiedzieć, że nie mam jej to za złe. I Liam, wiem, ile Aly dla ciebie znaczy. Niepotrzebnie z nią zerwałeś. Przecież wiadomo, że uprawiamy seks. A to że filmik trafił do sieci? Boże, fanki nie raz widziały Harry'ego nago. To jest mój nudysta - zaśmiałam się.
- Ey ! To, że lubię się rozbierać, to nie znaczy... Nie ważne z resztą. - powiedział Harry.
Wszyscy się zaśmiali. Potem chłopcy dali występ. Zaśpiewali "Up all night". Po wszystkim poszliśmy do garderoby. Wszyscy poszliśmy już do samochodu. Tylko Zayn i Dorin zostali jeszcze w garderobie chłopaków. Chcieli pogadać. W pewnym momencie zorientowałam się, że nie mam telefonu. Postanowiłam wrócić się po niego do garderoby. Otworzyłam drzwi i usłyszałam coś, co nie wiem czy powinnam usłyszeć.
- Zayn, okres mi się spóźnia. Prawdopodobnie jestem w ciąży. - powiedziała cicho Dorin.
~~~~~~~~~~~~
Jak pewnie zauważyliście jest to pierwsza część 9 rozdziału. Drugą dodam, mam nadzieję - niedługo.
No więc... za namową mamy i hejtrów (xd) postanowiłam do stycznia nie wchodzić na twittera. Mama twierdzi, że jestem uzależniona i ma rację. Nie umiem tak jednak i stwierdziłam, że nie będę sobie odmawiać przyjemności !
Komentować ! <3

2 komentarze: