Łączna liczba wyświetleń

piątek, 2 grudnia 2011

Bohaterowie & Prolog


Mabel Ienter - ma 17 lat i jest fanką One Direction. Jest dziewczyną skrytą, która tłumi w sobie uczucia. Jednak jej życie zmienia się, kiedy umiera babcia. Poznaje chłopaków z 1D i otwiera się przed nimi, a w szczególności przed Harry'm.

Harry Styles - najmłodszy członek zespołu One Direction. Ma 17 lat. Jest z nich najbardziej zboczony i do każdego zdania znajdzie jakieś skojarzenie.

Liam Payne - ma 18 lat. Jest jednym z członków 1D. Jest najczulczym i najbardziej romantycznym chłopakiem z zespołu.

Zayn Malik - ma 18 lat. Jest bardzo przystojny. Kumple, kiedy chcą go wkurzyć, oblewają go wodą, której Zayn panicznie się boi. Członek 1D.

Niall Horan - ma 18 lat i jest najweselszym chłopakiem w zespole 1D. Kiedy tylko ma ochotę, idzie do lodówki. Nie zważa na godzinę, ani okoliczności. Jak chce jeść, to je.

Louis Tomlinson - ma 19 lat i jest najstarszym członkiem zespołu. Podobnie jak Harry, ma brudne myśli. Louis uwielbia marchewki i oddałby za nie cały zespół.

Dorin Marion - przyjaciółka Mabel. Wspiera ją w trudnych chwilach. Nie może jednak znieść zespołu One Direction. Na początku nie przepada za chłopakami, ale po jakimś czasie godzi się, z tym, że to są prawdziwi przyjaciele Mabel.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Wybiegłam, trzaskając drzwiami. Słyszałam za sobą krzyki mamy. Wołała, żebym wracała, bo pada. Ale ja tego nie czułam. Może i czułam, ale już nie wiedziałam, czy po mojej twarzy spływają krople deszczu, czy też łzy. Nie widziałam niczego, co się działo wokół mnie. Nie wierzyłam w to. Nie wierzyłam w słowa mamy. Kiedy tylko wróciłam ze szkoły, usłyszałam od mamy słowa, że babcia nie żyje. To była jedyna osoba, która zawsze mi pomogła. Dobiegłam do parku, cały czas szlochając. Usiadłam na ławce. Nie obchodziło mnie, że jest mokra. Nic mnie nie odchodziło. Nie wiem, ile czasu tam siedziałam. Wciąż padało. Nagle obok mnie usiadła jakaś osoba.
- Coś się stało? Siedzisz sama w deszczu- spytał, chłopak.
- A co cię to interesuje? Zapytasz się, ja ci odpowiem, powiesz "będzie dobrze" i odejdziesz. - krzyknęłam zrozpaczona.
- Przepraszam. Nie chcesz to nie mów. - powiedział trochę speszony swoim pięknym głosem
- Nie, to ja przepraszam. Zareagowałam gwałtownie. Jeżeli naprawdę chcesz wiedzieć to... Tak w ogóle, to jestem Mabel.
- Ja jestem Harry - powiedział, a ja pierwszy raz na niego spojrzałam.
Doznałam szoku.

~~~~~~~~~~~~
Zaraz piszę pierwszy rozdział :)
Jeżeli chcecie, żebym was informowała o nowych rozdziałach, to piszcie w komentarzach nicki z twittera.

1 komentarz:

  1. jeżeli możesz to powiadom mnie o nowych rozdziałach ;)
    @immpossiblee

    OdpowiedzUsuń